Напрямки роботи



До  складу методичного об’єднання входять вчителі хімії, біології, географії, фізики, математики, інформатики, фізичного виховання. Всього кількість членів МО становить 6 осіб: з них 3 мають вищу кваліфікаційну категорію, 1спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, 1 спеціаліст другої кваліфікаційної категорії
Робота МО спрямована на підвищення професійної майстерності педагогів, зростання  їхнього науково-теоретичного рівня та вдосконалення методики проведення уроків. Члени МО працюють над вирішенням поставлених перед школою в сучасних умовах завдань .
Члени методичного об’єднання працюють над проблемою:
«Використання та застосування сучасних освітніх технологій з метою формування в учнів стійкого інтересу до навчання »
 Реалізація даної проблеми передбачає виконання наступних завдань:
·       ознайомлення із сучасними освітніми технологіями;
·       чітке розуміння поняття «інновація» та «освітня технологія»;
· впровадження інноваційних технологій навчання, використання найбільш доцільних форм і методів навчання;
·        реалізація компетентнісного підходу до навчання;
·    розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти;
· забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків;
·        створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів;
·        формування бажання і уміння вчитись;
·    виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці;
· інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис особистості

У процесі роботи МО виправдали себе такі форми як:
· проведення засідань у вигляді круглого столу, дискусій, методичних посиденьок;
·      моделювання та взаємовідвідування уроків
·    організація індивідуальної та групової роботи із слабо встигаючими, а також обдарованими учнями;
·        розробка тестових, комбінованих, творчих, олімпіад них завдань;
·        розробка методик підвищення в учнів мотивації до навчання;
·        вирішення педагогічних ситуацій і завдань;
·        розробка та обговорення диференційованих завдань;
·        розробка складних тем програми;
·     ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, та прогресивним педагогічним досвідом;
·        консультації для вчителів;
·        практичні заняття;
·        огляд новинок педагогічної та методичної літератури тощо

З метою вивчення стану викладання, рівня навчальних досягнень учнів, надання практичної допомоги вчителям здійснюється відвідування та взаємовідвідування уроків. Особлива увага звертається на дотримання вчителями вимог до сучасного уроку. Уроки вчителів МО характеризуються наповнюваністю, застосуванням різноманітних дидактичних матеріалів, унаочненням, високим та достатнім рівнем педагогічної майстерності, активністю дітей, демократичним стилем спілкування, а також застосуванням ІКТ.
В центрі уваги нашого МО завжди була робота з обдарованими учнями. Так, у минулому році зацікавленість предметами природничо-математичного циклу вчителі школи  розвивали шляхом організації і проведення конкурсів «Геліантус», «Кенгуру», «Бобер», «Левеня», «Колосок», гурткової роботи, шкільних олімпіад тощо. Щороку учні школи є призерами  районного етапу всеукраїнської олімпіади з географії, біології, хімії, фізики, математики, інформатики, а також посідають призові місця у спортивних змаганнях різних рівнів.
В роботі МО багато уваги приділяється формуванню педагогічної майстерності молодих вчителів: для них проводяться консультації, аналізується їх методика проведення уроків, відвідуються уроки тощо.
Члени МО на своїх засіданнях регулярно оглядають матеріали з ТБ і охорони праці, працюють над поновленням та виконанням інструкцій з ОП, обмінюються досвідом щодо організації роботи з ОП в кабінетах.
Вчителі МО також працюють над поповненням матеріально-технічної та науково-методичної бази кабінетів, виготовленням наочних посібників, дидактичного роздаткового матеріалу.
Нами окреслено таке коло завдань:
 Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти.
 Удосконалювати систему методичної роботи, впроваджувати інтерактивні методики та методики моніторингових досліджень якості знань і умінь учнів.
Забезпечити умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів; продовження самоосвітньої роботи педагогів шляхом навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну досвідом з колегами тощо.
Використовувати сучасні інформаційні технології на уроках.
Запроваджувати гнучкі моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи; використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями; Сприяти реалізації особистості учня, шляхом залучення їх до участі у всеукраїнських творчих конкурсах, змаганнях, турнірах, олімпіадах тощо.
Сприяти наступності в навчанні дітей початкової, середньої та старшої школи.
Стимулювати впровадження в процес навчання нових комп’ютерних технологій.
Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.

Отже результатом роботи МО є ріст активності учителів, їх прагнення до творчості; вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, сучасні ІКТ впровадження яких викликають підвищення в учнів інтересу до вивчення природничих дисциплін. 

Немає коментарів:

Дописати коментар