Оксана Красножон, вчитель біології та хімії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області
Анотація. Оволодіння предметною
компетентністю щодо навчального предмета «біологія» забезпечує формування
міцних і глибоких знань про будову, функціонування, екологію, еволюцію
біологічних систем на різних рівнях організації; розвиток пізнавальних
інтересів учнів, інтелектуальних і творчих здібностей тощо. Отже, перед учнем
постає проблема: якомога краще засвоїти великий обсяг інформації, і це йому не
завжди під силу. Часто ми стикаємося з такою трудністю – чим більше учитель
вимагає, контролює, перевіряє, тим гірше дитина запам’ятовує матеріал. Виникає
необхідність підвищення ефективності сучасного уроку. В даній статті розглядаються
прийоми, що дозволяють полегшити запам’ятовування учнями навчального матеріалу.
Переглянути статтю:
Немає коментарів:
Дописати коментар