Кожен день, в який ви не поповнили своєї
освіти хоча б
маленьким, але новим
для вас шматком знання ... вважайте безплідно і незворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
для вас шматком знання ... вважайте безплідно і незворотно для себе загиблим.
К. С. Станіславський
Вдосконалюватися, на мою думку, потрібно все життя. Ми,
педагоги-практики, найчастіше орієнтуємося на свій досвід. І тому для нас
величезний інтерес представляє наука. І чим більше пізнаєш, тим більше
розумієш, скільки ще корисного можна почерпнути для себе. Педагог-професіонал
завжди шукає найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку
інтересу до предмета. Сьогодні дуже важливо, щоб учитель був творчою,
саморозвиненою особистістю. Адже саме Учитель має великий вплив на формування
світогляду Людини, яку він навчає. Сучасний вчитель – це професіонал,
він має бути і артистом , і художником, і письменником, і співаком, але при
всьому цьому завжди залишатися і учнем. Хороший учитель постійно повинен
продовжувати вчитися: вчитися працювати над собою, вчитися спілкуватися з
дітьми, вчитися готуватися до уроку. Вчитися, вчитися, вчитися… Педагогічна діяльність
подібна до мозаїки - образ складається з шматочків, кожен з яких необхідно
підібрати по кольору, формі, розміру. У Святому Письмі сказано, що всякий, хто
вчить, ПОВИНЕН у першу чергу вчити самого себе! Тому самоосвіта - це чергова
сходинка нашого педагогічного Олімпу.
План
самоосвіти
вчителя
математики
Злагоднюк
Олени Григорівни
на 2015-2016 навчальний
рік
Методична проблема школи: вдосконалення сучасного уроку та
громадянське виховання учнів.
Методична проблема вчителя : «Застосування методів активізації
пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та в позакласній роботі»
Зміст самоосвіти
І. Загальна методична підготовка
Ознайомитись
та опрацювати:
·
Методичні рекомендації щодо викладання
математики і економіки у 2015
- 2016
навчальному році.
·
Опрацювати лист МОН «Про вивчення
базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році
·
Навчальну
програму для загальноосвітніх навчальних закладів «Математика.
5–9 класи» (автори М.І.Бурда,
Ю.І.Мальований, Є.П.Нелін, Д.А.Номіровський, А.В.Паньков,
Н.А.Тарасенкова, М.В.Чемерис, М.С.Якір) . Наказ
МОН
від 29.05.2015 № 585 (mon.gov.ua)
·
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів.
·
Методичні рекомендації щодо ведення та
перевірки зошитів з математики (Схвалено на засіданні районного
методичного об’єднання вчителів математики - Протокол № 1
від 28. 08. 2015 р.)
·
Особливості ЗНО і ДПА з математики у
2015 – 2016 н. р.
·
Застосування методів активізації
пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та економіки.
·
Прийоми активізації уваги учнів на уроці.
·
Технології формування мотивації
пізнавальної діяльності учнів.
·
Проектні технології.
ІІ. Науково-практична підготовка
§
Робота з навчально-методичними
журналами,газетами, професійною літературою.
§
Участь у семінарах - практикумах
вчителів математики,педагогічних радах,нарадах,педагогічних
читаннях,психолого-педагогічних семінарах,засіданні клубу «Математичний світ»
§
Вивчення та впровадження інноваційних технологій
на уроках математики та економіки.
§
Продовжувати роботу щодо впровадження методу
проектів у навчально – виховний процес.
§
Використання мережі Інтернет з метою
підготовки до уроків.
§
Провести відкритий урок та позакласний
захід з математики.
§
Організувати та спланувати роботу
предметного гуртка « Цікава математика»
§ Організація
консультацій для учнів.
§ Провести
шкільну олімпіаду з математики та економіки та взяти участь в районній
олімпіаді.
§
Продовжити написання наукової роботи МАН
§
Організувати участь дітей у
Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру»
Немає коментарів:
Дописати коментар