субота, 21 січня 2017 р.

Лінійка: «Слава науці!»



(музика)
1-й ведучий. Увага!Усі сфери життєдіяльності людини взяли під контроль загадкові незнайомці. Вони керують діяльністю промислових підприємств, статистичними центрами, володіють усією інформацією та банком даних.
2-й ведучий. У будь-який момент вони зреагують на найменші зміни, що відбуваються в суспільстві, і завжди будуть у центрі подій, їх влада вже розповсюдилась на Всесвіт, навіть у космосі вони керують запуском ракет, дослідженнями планет, космічними програмами.


1-й ведучий. А хто ж вони? Так це ж... науки!!!
(На сцені вряд спиною до глядачів стоять  учні у чорному одязі і чорних капелюхах. Повертаючись, один за одним говорять)
Математика. Я – хрещена мати всіх наук, Математика, послідовна та логічна в діях, влучна в судженнях, безжалісна до дурнів.
Фізика. Я – Фізика, все, що ви бачите, це – я. Я контактна, легко входжу в довіру при першому знайомстві, але обережно: я можу бути підступною та жорстокою до неуважних у разі більш тісного контакту зі мною. Ви служите мені.
Хімія. Я – хімія, на перший погляд, відкрита та добродушна, але насправді довго зберігаю свої таємниці, вкриті ореолом загадковості.
Географія. Я – географія – наука потрібна,
для кожного з вас в житті необхідна.
І хімію з фізикою не подолати,
якщо географію не вивчати.
Інформатика: Я молода наука, до всіх люб’язна та привітна, мій лозунг – в кожний дім комп’ютер, хто має інформацію, той править світом!
Біологія: Я – біологія, латинською життя це біо. Наука про живе і про земну красу. Я закликаю вас  життя любити, природи світ від знищення спасу!
Математика. Ти повинен вирішити, чи потрібні ми тобі.
Фізика. Ти повинен прорахувати, чи знадобимось ми тобі у твоїй майбутній професії.
Географія. Ти повинен зрозуміти, чи легше тобі буде в житті разом з нами.
Хімія. Чи зможеш ти віддавати всі сили співпраці з нами?
Інформатика: Наполегливо працювати, щоб досягти своєї мети?
Біологія: Відкрий свій розум та серце для цих наук!
1-й ведучий (до учнів). Невже ви вірите в недосяжність цих наук, які так потрібні в нашому житті?
2-й ведучий. На мою думку, не такі вже вони нездоланні і таємничі, ці науки. І щоб переконатися в цьому, ми відкриваємо тиждень природничо – математичних наук!


Наук на світі є багато,
Їх навіть важко полічити,
Та нам їх треба добре знати
Щоб всесвітом оволодіти.
Наука – знайдені алмази:
Вугілля, золото і мідь.
В руках людей могутній лазер
І сотні зрошених угідь.
Наука – хліб мільйоннотонний,
Дари розвіданих морів
І винограду пишні грона,
Й серед пустель пташиний спів.
Це  й атом – скорений людині,
Нові потужні русла рік.
Дерзання й пошуки невпинні – 
Це наш великий славний вік. 



В науці сила і в науці слава,
Світ без науки не такий яскравий,
То лиш здається, що без неї краще жити,
 Бо лиш вона все здатна пояснити!

А всі науки про природу – суть буття,
За ними наше з вами майбуття.
 Бо в кожному живому організмі
діють закони – Її камені наріжні.

 І хімія, і фізика, і математика,
І географія, і біологія, і інформатика –
Не просто дисципліни на уроках,
 А в світ майбутній учнів перші кроки.

Тож слава всім наукам – наукам природничим!
 Бо славний світ людей, якому мудрість личить!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар