З боку вчителя - це різноманітні спроби, які
допомагають учням засвоїти програмний матеріал, сприяють активізації
навчального процесу, з боку учнів - це набуття навчальних компетентностей
У
дидактиці метод навчання - це певний спосіб цілеспрямованої реалізації процесу
навчання, досягнення поставленої мети. Правильний підбір методів відповідно до
мети та змісту навчання, вікових особливостей учнів сприяє розвитку їхніх
пізнавальних здібностей, озброєнню їх уміннями й навичками використовувати
здобуті знання на практиці, готує учнів до самостійного набуття знань, формує
їхній світогляд.
До
революції в дидактичних рекомендаціях визначення методу було таке:
Метод -
мистецтво вчителя спрямувати думки учнів у потрібне русло та організувати
роботу за планом. У структуру методу входять зміст навчання, шляхи досягнення
мети, активність учнів, методичні прийоми, мета, способи, завдання,
інструменти, засоби, правила, педагогічна майстерність учителя.
Немає коментарів:
Дописати коментар