http://krasnozhonblog.blogspot.com/p/blog-page_8.html
Я - учитель хімії загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області. Маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», педагогічний стаж - 17 років.
Я - учитель хімії загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області. Маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», педагогічний стаж - 17 років.
У своїй роботі керуюсь принципами
гуманістичної педагогіки, застосовуючи особистісно - орієнтований підхід до
навчання й виховання дітей. Моє гасло - педагогіка без принижень, покарань та
примушень, головне - зацікавити учня, допомогти розкрити власний потенціал,
спонукати дитину до саморозвитку через заохочення та створення ситуацій успіху.
На першому місці у моїй роботі - турбота про здоров'я дитини - емоційне,
фізичне, психічне.
Моє педагогічне кредо:
Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
(Г.
Сковорода)
Намагаюсь
бути сучасним вчителем, який у своїй роботі застосовує новітні освітні
технології. Я навчаюсь у Елітному Клубі педагогів у - Дистанційній Академії Олени Єльнікової.
Спостерігаючи
за своїми учнями протягом 17 років помітила появу певних труднощів, пов’язаних
із сприйняттям, запам’ятовуванням та відтворенням інформації. Щоб зацікавити
учнів, забезпечити формування міцних і глибоких знань з предмету, на уроках використовую
засоби ейдетики та мнемотехніки. Застосовую фонетичні асоціації, ейдос – конспекти,
які створюємо разом з учнями, акровербальний метод, тобто створення асоціативних
фраз, створення ейдетичних, кінестетичних образів.
Отже, обрала
для себе методичну проблему:
«Формування
предметної компетентності учнів з хімії шляхом застосування прийомів
ейдетики та мнемотехніки»
ейдетики та мнемотехніки»
Вислови педагогів, що спізвучні з моїм ставленням до
власної роботи:
Учителями повинні бути люди чесні, діяльні і працьовиті;
не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот,
що їх вони мають прищепити іншим. (Ніщо
удаване не може бути тривалим).
Я.А. Коменський
Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту.
Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому
заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух...
А. Дістєрвег
У справжнього вчителя — найважче і найрадісніше життя,
трепетно хвилююча і болісно складна твор¬чість, незбагненно тонкі і
вічновдосконалювані інструменти, якими він діє на людську душу. В. О.
Сухомлинський
Василь Сухомлинський писав: "Учитель - це скрипаль дитячих сердець, як поведе смичком, таку мелодію і почує". На мій погляд Ви, Оксано Вікторівно, чуєте тільки радісну музику, діти з цікавістю ідуть до Вас на урок, бо кожен Ваш урок - це віконце у щось нове і незвідане.
ВідповістиВидалитиДякую за приємні слова! У нашій школі було і є на кого рівнятись)
Видалити