неділя, 22 лютого 2015 р.

ПОРТФОЛІО КРАСНОЖОН О.В.

  http://krasnozhonblog.blogspot.com/p/blog-page_8.html
Я - учитель хімії загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області. Маю кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», педагогічний стаж - 17 років. 
   У своїй роботі керуюсь принципами гуманістичної педагогіки, застосовуючи особистісно - орієнтований підхід до навчання й виховання дітей. Моє гасло - педагогіка без принижень, покарань та примушень, головне - зацікавити учня, допомогти розкрити власний потенціал, спонукати дитину до саморозвитку через заохочення та створення ситуацій успіху. На першому місці у моїй роботі - турбота про здоров'я дитини - емоційне, фізичне, психічне.

Моє педагогічне кредо:

 Лише той Учитель, хто живе так, як навчає
(Г. Сковорода)
Намагаюсь бути сучасним вчителем, який у своїй роботі застосовує новітні освітні технології.  Я навчаюсь у  Елітному Клубі педагогів у - Дистанційній Академії Олени Єльнікової.
Спостерігаючи за своїми учнями протягом 17 років помітила появу певних труднощів, пов’язаних із сприйняттям, запам’ятовуванням та відтворенням інформації. Щоб зацікавити учнів, забезпечити формування міцних і глибоких знань з предмету, на уроках використовую засоби ейдетики та мнемотехніки.  Застосовую фонетичні асоціації, ейдос – конспекти, які створюємо разом з учнями, акровербальний метод, тобто створення асоціативних фраз,   створення ейдетичних,  кінестетичних образів.  
Отже, обрала для себе методичну проблему:
«Формування предметної компетентності учнів з хімії шляхом застосування прийомів
 ейдетики та мнемотехніки»
Вислови педагогів, що спізвучні з моїм ставленням до власної роботи:
   Учителями повинні бути люди чесні, діяльні і працьовиті; не тільки для годиться, а й насправді вони повинні бути живими взірцями чеснот, що їх вони мають прищепити іншим.  (Ніщо удаване не може бути тривалим).
                                                                                                                       Я.А. Коменський 
   Учитель для школи — це те ж саме, що сонце для всесвіту. Він джерело тієї сили, яка надає руху всій машині. Остання заіржавіє у мертвому заціпенінні, якщо він не зуміє вдихнути в неї життя і рух...
                                                                                                                     А. Дістєрвег
   У справжнього вчителя — найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і болісно складна твор¬чість, незбагненно тонкі і вічновдосконалювані інструменти, якими він діє на людську душу.                                                                                            В. О.  Сухомлинський

2 коментарі:

  1. Василь Сухомлинський писав: "Учитель - це скрипаль дитячих сердець, як поведе смичком, таку мелодію і почує". На мій погляд Ви, Оксано Вікторівно, чуєте тільки радісну музику, діти з цікавістю ідуть до Вас на урок, бо кожен Ваш урок - це віконце у щось нове і незвідане.

    ВідповістиВидалити