Математичний гурток
«Цікава математика»
Мета :
освітня: формувати вміння оперувати знаннями з математики;
розвиваюча: на основі створення міжпредметних
зв’язків і
асоціацій формувати гнучкість
мислення,
спостережливість,уміння робити висновки, порівнювати, узагальнювати;
виховна: озброювати учнів раціональними
методологічними підходами до пізнавальної та практичної діяльності, виховувати
старанність та наполегливість.
П л а н
р о б о т и г у р т к а
№
п/п
|
Тема заняття
|
Дата
|
1
|
Вступне заняття. Задачі
на кмітливість, увагу,
винахідливість.
|
|
2
|
Історія виникнення геометрії.
Геометричні фігури
|
|
3
|
Бесіда «
Таємниці єгипетських пірамід»
|
|
4
|
Задачі на зважування. Дроби й
геометричні фігури.
|
|
5
|
Бесіда «
Симетрія у нашому житті»
|
|
6
|
Геометричне асорті. Улюблена
цифра
|
|
7
|
Практичне
заняття: « Малювання симетричних об’єктів, що зустрічаються у природі»
|
|
8
|
Підготовка до шкільного туру
математичної олімпіади
|
|
9
|
Підготовка до шкільного туру
математичної олімпіади
|
|
10
|
Виготовлення
геометричних фігур: куб, паралелепіпед
|
|
11
|
Бесіда «
Походження чисел»
|
|
12
|
Хто придумав від’ємні числа й навіщо вони потрібні?
|
|
13
|
Магічні квадрати і магічна
таблиця.
|
|
14
|
Розв’язування логічних задач
|
|
15
|
Розв’язування задач шкільного курсу
|
|
16
|
Розв’язування задач шкільного курсу
|
|
17
|
Задачі на подільність
|
|
18
|
Задачі на кмітливість
|
|
19
|
Старовинні логічні задачі
|
|
20
|
Магічні квадрати
|
|
21
|
Підготовка до
природничо-математичного тижня.
|
|
22
|
Позакласний захід «Чудова
сімка»
|
|
23
|
Підготовка до математичного
конкурсу Кенгуру. Розв’язування задач.
|
|
24
|
Підготовка до математичного
конкурсу Кенгуру. Розв’язування задач.
|
|
25
|
Участь у конкурсі Кенгуру
|
|
26
|
Розв’язування задач шкільного курсу
|
|
27
|
Розв’язування задач шкільного
курсу
|
|
28
|
Математичні ігри
|
|
29
|
Математичні ігри. Ігри з
сірниками
|
|
30
|
Математична вікторина
|
|
31
|
Складання і розгадування
математичних кросвордів.
|
|
32
|
Підбиття підсумків
математичного гуртка
|
|
33
|
Складання і розгадування
математичних кросвордів.
|
|
34
|
Підбиття підсумків роботи
математичного гуртка.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар