http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/26956/
Урок №
______ Клас________ Дата________ Вчитель_______________________
Тема уроку:_________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Освітньо – виховні завдання теми: створити
комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність,
інтелектуальну спроможність, самостійність.
Навчальна мета:
1. Дати учням поняття про____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Сформувати
навички______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Удосконалювати вміння
учнів_______________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Перевірити рівень знань,
умінь і навичок_____________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Закріпити знання учнів
про__________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Провести аналіз
результатів__________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розвиваюча мета:
1. Розвивати логічне
мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння,
систематизація.
2. Розвивати мовну і слухову
пам’ять.
3. Підвищувати стилістичну
культуру мовлення.
4. Розвивати зв’язне усне й писемне мовлення, творчу уяву.
5. Розвивати вміння і
навички правильного користування__________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Розвивати творчі
здібності учнів_____________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виховна мета:
1. Виховувати в учнів національну
свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї
держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.
2. Виховувати в учнів любов
до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.
3. Виховувати в учнів
самостійність, мислення, кмітливість.
4. Виховувати в учнів
справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.
5. Виховувати в учнів
старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Міжпредметні зв’язки:________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку:
1. Урок засвоєння нових
знань.
2. Урок формування вмінь і
навичок.
3. Урок застосування
отриманих умінь і навичок на практиці.
4. Урок узагальнення та
систематизації знань.
5. Урок контролю і корекції
знань, умінь і навичок; оцінювання навчальних досягнень.
6. Урок повторення.
7. Комбінований урок.
8. Нестандартний урок.
9. Інтерактивний урок.
Обладнання: підручники, таблиці, схеми, посібники,
словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані
завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках,
контрольні запитання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ
НАВЧАННЯ
МЕТОДИ
|
ФОРМИ
|
ПРИЙОМИ
|
1.Інформаційно-
рецептивний
|
Розповідь-пояснення, лекція, опис, бесіда, інструктаж,
повідомлення учнів, робота з
підручником, ілюстрація,
демонстрація наочних
посібників, ТЗН
|
Виклад інформації, пояснення,
активізація уваги та мислення,
прийоми запам’ятовування,
одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота
з додатковим матеріалом
|
2.Репродуктивний
|
словесні, наочні і практичні методи, робота за зразком
|
подання матеріалу в готовому
вигляді, контроль, самоконтроль,
конкретизація і закріплення вже
набутих знань
|
3.Проблемно-
пошуковий
|
проблемний виклад знань,пошукова діяльність учнів(постановка проблемного
питання, розв’язаня проблеми і проблемних
завдань), евристична бесіда
|
постанова взаємозв’язаних
проблемних запитань,здобуття
нових знань у процесі проблемного викладу знань, активізація уваги та
мислення, різноманітна самостійна робота учнів
|
4.Навчально –
дослідницький
|
самостійна творча (дослід-
ницька)робота учнів на
здобуття та розширення
знань
|
активізація уваги та мислення, здобуття нових знань у процесі
самостійної роботи учнів,
формування висновків, пізнання закономірності
|
Хід уроку
Організаційний момент.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Актуалізація опорних знань.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Підсумок
уроку. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання
додому та інструктаж про виконання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар