понеділок, 14 березня 2016 р.

Шаблон - конспект уроку


http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/26956/
Урок №  ______     Клас________      Дата________   Вчитель_______________________

Тема уроку:_________________________________________________________________   _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Освітньо – виховні завдання теми: створити комфортні умови для навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність.

Навчальна мета:

1.     Дати учням поняття про____________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.     Сформувати навички______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.     Удосконалювати вміння учнів_______________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.     Перевірити рівень знань, умінь і навичок_____________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Закріпити знання учнів про__________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Провести аналіз результатів__________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Розвиваюча мета:

1.     Розвивати логічне мислення учнів через проведення таких операцій як аналіз, порівняння, систематизація.
2.     Розвивати мовну і слухову память.
3.     Підвищувати стилістичну культуру мовлення.
4.     Розвивати звязне усне й писемне мовлення, творчу уяву.
5.     Розвивати вміння і навички правильного користування__________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.     Розвивати творчі здібності учнів_____________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Виховна мета:

1.     Виховувати в учнів національну свідомість, самосвідомість та ментальність, провідні риси громадянина своєї держави, любов до рідної країни, до української мови, до свого народу.
2.     Виховувати в учнів любов до рідної природи, повагу до оточуючого середовища.
3.     Виховувати в учнів самостійність, мислення, кмітливість.
4.     Виховувати в учнів справедливість, доброзичливість, гуманність, повагу до людей.
5.     Виховувати в учнів старанність, наполегливість, бажання творчо працювати.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Міжпредметні звязки:________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тип уроку:

1.     Урок засвоєння нових знань.
2.     Урок формування вмінь і навичок.
3.     Урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці.
4.     Урок узагальнення та систематизації знань.
5.     Урок контролю і корекції знань, умінь і навичок; оцінювання навчальних досягнень.
6.     Урок повторення.
7.     Комбінований урок.
8.     Нестандартний урок.
9.     Інтерактивний урок.

Обладнання: підручники, таблиці, схеми, посібники, словники, довідники, текстові завдання, учнівські повідомлення, диференційовані завдання, роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, завдання на картках, контрольні запитання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

МЕТОДИ, ФОРМИ І ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ


МЕТОДИ
ФОРМИ
ПРИЙОМИ
1.Інформаційно-
рецептивний
Розповідь-пояснення, лекція, опис, бесіда, інструктаж,
повідомлення учнів, робота з
підручником, ілюстрація,
демонстрація наочних
посібників, ТЗН
Виклад інформації, пояснення,
активізація уваги та мислення,
прийоми запамятовування,
одержання з тексту чи ілюстрації підручника нових знань, робота
з додатковим матеріалом
2.Репродуктивний
словесні, наочні і практичні методи, робота за зразком
подання матеріалу в готовому
вигляді, контроль, самоконтроль,
конкретизація і закріплення вже
набутих знань
3.Проблемно-
пошуковий
проблемний виклад знань,пошукова діяльність учнів(постановка проблемного питання, розвязаня проблеми і проблемних завдань), евристична бесіда
постанова взаємозвязаних
проблемних запитань,здобуття
нових знань у процесі проблемного викладу знань, активізація уваги та мислення, різноманітна самостійна робота учнів
4.Навчально –
дослідницький
самостійна творча (дослід-
ницька)робота учнів на
здобуття та розширення
знань
активізація уваги та мислення, здобуття нових знань у процесі
самостійної роботи учнів,
формування висновків, пізнання закономірності



Хід уроку

Організаційний момент. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Актуалізація опорних знань.
 ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Підсумок уроку. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Завдання додому та інструктаж про виконання
________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Немає коментарів:

Дописати коментар