Автор: Ліщук
Ольга Григорівна,
заступник директора з
навчально-виховної роботи, вчитель вищої
категорії загальноосвітньої школи
І – ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області
Національна доктрина розвитку освіти визначає
запровадження освітніх інновацій як один із пріоритетних напрямків державної
політики щодо розвитку освіти в Україні. Результатом впровадження елементів
нових технологій є всебічно розвинена та соціально адаптована до сучасного
життя особистість, яка має відповідну сукупність знань і вмінь з базових
дисциплін.
Таким чином, питання управління інноваційними процесами у
закладах освіти є надзвичайно актуальним і цікавим, саме цим зумовлений вибір
теми дослідження.
Перед сучасними керівниками закладів освіти постають питання: Як управляти школою? Як подолати відстань від усвідомлення проблем розвитку – до нової школи? Як привести до успіху учнів і педагогів?
Перед сучасними керівниками закладів освіти постають питання: Як управляти школою? Як подолати відстань від усвідомлення проблем розвитку – до нової школи? Як привести до успіху учнів і педагогів?
Повний текст роботи:
https://docs.google.com/document/d/1IXXQ6dbmRS6R0W0UZzrGsVHlYiLpCGOJjlEqWB_D9Ac/edit?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар