четвер, 28 квітня 2016 р.

Інноваційна освітня діяльність: зміст і форми



Автор: Ліщук Ольга Григорівна,
заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель вищої  категорії  загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області


Національна доктрина розвитку освіти визначає запровадження освітніх інновацій як один із пріоритетних напрямків державної політики щодо розвитку освіти в Україні. Результатом впровадження елементів нових технологій є всебічно розвинена та соціально адаптована до сучасного життя особистість, яка має відповідну сукупність знань і вмінь з базових дисциплін.
Таким чином, питання управління інноваційними процесами у закладах освіти є надзвичайно актуальним і цікавим, саме цим зумовлений вибір теми дослідження.
Перед сучасними керівниками закладів освіти постають питання: Як управляти школою? Як подолати відстань від усвідомлення проблем розвитку – до нової школи? Як привести до успіху учнів і педагогів? 

Повний текст роботи:


https://docs.google.com/document/d/1IXXQ6dbmRS6R0W0UZzrGsVHlYiLpCGOJjlEqWB_D9Ac/edit?usp=sharing

 

Немає коментарів:

Дописати коментар