понеділок, 17 вересня 2018 р.

Тематика засідань на 2018- 2019 навчальний рік

Дата
Тема та зміст роботи
Відповідальний
Серпень  - вересень
І засідання:
 Підготовка до нового навчального року
1. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік та  завдання на 2018-2019 н.р   
 2. Вивчення та аналіз нормативних та науково – методичних документів :
·        Методичні рекомендації  щодо організації навчально – виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін  у 10 класі
·        Інструкція з ведення ділової документації
·        Компетентнісний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів
·        Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
·        Календарно-тематичне планування уроків природничо-математичних наук
Практикум:
Ø Підвищення кваліфікації та атестація вчителя
Ø  Складання графіка проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад
Ø Поповнення блогу  МО
Ø Планування роботи учнівського клубу «Ерудит»
Ø Тематика робіт членів МАН
Консультації:
«Структура сучасного уроку»
Робота між засіданнями:
·        Проведення шкільного етапу предметних олімпіад
·        Взаємовідвідування уроків
·        Охорона праці на уроках природничого циклу                                                                         






Голова МО

Вчителі - предметники








Вчителі - предметники





Вчителі - предметники




Голова МО
Вчителі - предметники




Жовтень- листопад


                               ІІ засідання:
Проблема:
Компетентнісний підхід в процесі реалізації наскрізних змістових ліній оновлених навчальних програм в 5-10класах
Форма проведення: Круглий стіл:

Теоретична частина:
1.Створення умов для формування компетенцій та компетентностей учнів на уроках предметів природнничо-математичного циклу: формування в учнів свідомого ставлення до власного здоров’я, виховання здорового способу життя;
2. Створення умов для формування компетенцій та компетентностей учнів на уроках предметів природничо-математичного циклу:  впровадження елементів екологічної безпеки та сталого розвитку учнів при викладанні предметів
3. Обговорення
Практикум:
Ø Вдосконалення блогів – використання гаджетів, створення шаблону (продовження роботи, обмін ідеями)
Ø Наповнення блогу  МО
Цікаво: ___________(обговорення статті з журналу «Педагогічна майстерня»).

Консультації:
v Самоосвіта і самовдосконалення вчителя;
v Вимоги до оформлення кабінетів;
v ТБ в кабінетах.
Робота між засіданнями:
·        Підготовка учасників ІІ етапу предметних олімпіад
·        Участь у Всеукраїнських конкурсах (Геліантус, Бобер);
·        Огляд педагогічної преси та навчальної літератури
·        Взаємовідвідування уроків








Прус Д.О.




Оченаш В.Г.





Члени МО


Вчителі - предметники

Красножон О.В.

Члени МО


Вчителі - предметники




Красножон О.В.
Лютинська М.О.

Пилипишина Л.В.
Грудень-лютий
ІІІ засідання:
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
Форма проведення: методичний калейдоскоп
Теоретична частина:
1.     Реалізація діяльнісного підходу до навчання  хімії через використання дистанційних технологій.
2.     Застосування педагогічної технології “змішане навчання”: плюси та мінуси.
3.Обмін досвідом, обговорення.
Практикум:
Ø Сучасні освітні інструменти в роботі вчителя
Ø Аналіз результатів предметних олімпіад; оцінка роботи з обдарованими дітьми.
Ø Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі, внесення коректив у планування.
Цікаво:
v Використання сервісу Blendspase (обговорення статті з журналу «Педагогічна майстерня»).
Робота між засіданнями:
·        Підготовка та проведення предметного тижня.
·        Проведення відкритих уроків та позакласних заходів
·         Участь у роботі творчих груп, практичних семінарів тощо.








Красножон О.В.


Лютинська М.О.








Лютинська М.О.


Вчителі - предметники

Члени МО






Члени МО


Березень-травень
IV Засідання
Тема:  Від мотивації на уроці – до мотивації в житті
Форма проведення: педагогічна майстерня
Теоретична частина:
1.     Методи і прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів;
2.     Методи та прийоми створення ситуації успіху, як напрямок соціалізації особистості;
3.     Формування та розвиток самоосвітньої компетенції учнів
4.     Творчий звіт вчителів з проблеми самоосвіти.

Практикум:
Ø Використання  онлайнових технологій  для організації навчально – виховного процесу (продовження роботи, обмін ідеями)
Ø Аналіз організації проектної діяльності.
Ø Аналіз позакласної роботи за рік.
Ø Аналіз роботи МО за рік
Консультації:
v Проведення ДПА, ЗНО у поточному н.р.;
v Моніторинг якості  освіти.
Робота між засіданнями:
·        Участь у Всеукраїнських конкурсах (Кенгуру, Левеня)
·        Пропозиції щодо проведення навчальних екскурсій.
·        Підготовка до ДПА та ЗНО (організація консультацій)








Злагоднюк О.Г.


Ліщук О.Г..



Вчителі –
предметники

Члени МО





Вчителі - предметники

Голова МО






Ліщук О.Г.


Вчителі - предметники


Немає коментарів:

Дописати коментар