Дата
|
Тема
та зміст роботи
|
Відповідальний
|
Серпень - вересень
|
І засідання:
Проблема: Створення
освітнього середовища для формування ключових компетентностей в умовах
модернізації освіти.
1. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік
та завдання на 2019-2020 н.р
2. Вивчення та аналіз нормативних та науково
– методичних документів :
·
Методичні
рекомендації щодо організації навчально
– виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 11 класі
·
Інструкція
з ведення ділової документації
·
Компетентнісний
підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів
·
Ведення
шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу
5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
·
Календарно-тематичне планування уроків
природничо-математичних наук
·
Про
результати із ЗНО та ДПА з математики , географії, біології за 2019 рік
Практикум:
Ø Підвищення кваліфікації та атестація вчителя
Ø
Складання графіка проведення І етапу
Всеукраїнських предметних олімпіад
Ø
Поповнення
блогу МО
Ø
Планування
роботи над СТЕМ -
проектом
Ø
Тематика
робіт членів МАН
Консультації:
«Поурочні плани
вчителя»
Робота між засіданнями:
·
Проведення
шкільного етапу предметних олімпіад
·
Взаємовідвідування
уроків
·
Охорона
праці на уроках природничого циклу (оновлення інструкцій)
|
Голова МО
Вчителі -
предметники
Вчителі - предметники
Вчителі -
предметники
Голова МО
Вчителі -
предметники
|
Жовтень- листопад
|
ІІ засідання:
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.
Форма проведення: методичний калейдоскоп
Теоретична частина:
1. Комп'ютерні моделі як інноваційний засіб для
вивчення математики
2. Особливості
використання QR-кодів при вивченні природничо-математичних дисциплін
3.Обмін досвідом, обговорення.
Практикум:
Ø Наповнення блогу МО
Ø Сучасні освітні інструменти
в роботі вчителя
Ø
Цікаво:
обговорення статті з журналу
«Педагогічна майстерня» та ін..
Консультації:
Ø Вимоги до оформлення кабінетів;
Ø ТБ в кабінетах.
Робота
між засіданнями:
Ø Підготовка учасників ІІ етапу предметних
олімпіад
Ø Участь у Всеукраїнських конкурсах
(Геліантус, Бобер);
Ø Огляд педагогічної преси та навчальної
літератури
Ø Взаємовідвідування уроків
|
Злагоднюк О.Г.
Красножон
О.В..
Члени МО
Вчителі -
предметники
Красножон О.В.
Члени МО
Вчителі -
предметники
Красножон О.В.
Лютинська М.О.
Пилипишина Л.В.
|
Грудень-лютий
|
ІІІ
засідання: Проблема:
СТЕМ - технологія як засіб формування предметних
компетенцій на уроках природничо-математичного циклу
Форма
проведення: Круглий стіл:
Теоретична
частина:
1.Теоретичні аспекти інноваційної моделі СТЕМ –
освіти
2. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках
природничо – математичного циклу
3. Обговорення
Практикум:
Ø Планування СТЕМ - уроків
Ø Аналіз результатів
предметних олімпіад; оцінка роботи з обдарованими дітьми.
Ø Особливості роботи вчителів
природничо-математичного циклу в ІІ семестрі, внесення коректив у планування.
Цікаво:
v Використання сервісу Blendspase (обговорення статті з
журналу «Педагогічна майстерня»).
Робота між засіданнями:
·
Підготовка та проведення предметного тижня.
·
Проведення відкритих уроків та позакласних заходів
·
Участь у роботі
творчих груп, практичних семінарів тощо.
|
Оченаш
В.Г
Красножон О.В.
Вчителі -
предметники
Члени МО
Члени МО
|
Березень-травень
|
IV Засідання
Тема:
Удосконалення професійної майстерності
вчителя шляхом вивчення і впровадження ППД
Форма проведення: педагогічна майстерня
Теоретична частина:
1. Методи і прийоми розвитку
мотиваційної сфери учнів;
2. Методи та прийоми створення
ситуації успіху, як напрямок соціалізації особистості;
3. Формування та розвиток
самоосвітньої компетенції учнів
4. Творчий звіт вчителів з
проблеми самоосвіти.
Практикум:
Ø Використання онлайнових технологій для організації навчально – виховного
процесу (продовження роботи, обмін ідеями)
Ø Аналіз організації
проектної діяльності.
Ø Аналіз позакласної роботи
за рік.
Ø Аналіз роботи МО за рік
Консультації:
v Проведення ДПА, ЗНО у
поточному н.р.;
v Моніторинг якості освіти.
Робота між засіданнями:
·
Участь у Всеукраїнських конкурсах (Кенгуру, Левеня)
·
Пропозиції щодо проведення навчальних екскурсій.
·
Підготовка до ДПА та ЗНО (організація консультацій)
|
Прус
Д.О..
Ліщук О.Г..
Вчителі –
предметники
Члени МО
Вчителі -
предметники
Голова МО
Ліщук О.Г.
Вчителі -
предметники
|
загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області
понеділок, 16 вересня 2019 р.
Тематика засідань на 2019- 2020 навчальний рік
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар