понеділок, 16 вересня 2019 р.

Тематика засідань на 2019- 2020 навчальний рік

Дата
Тема та зміст роботи
Відповідальний
Серпень  - вересень
І засідання:
 Проблема: Створення освітнього середовища для формування ключових компетентностей в умовах модернізації освіти.
1. Аналіз роботи МО за минулий навчальний рік та  завдання на 2019-2020 н.р   
 2. Вивчення та аналіз нормативних та науково – методичних документів :
·        Методичні рекомендації  щодо організації навчально – виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін  у 11 класі
·        Інструкція з ведення ділової документації
·        Компетентнісний підхід до оцінювання навчальних досягнень учнів
·        Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
·        Календарно-тематичне планування уроків природничо-математичних наук
·        Про результати із ЗНО та ДПА з математики , географії, біології за 2019 рік
Практикум:
Ø Підвищення кваліфікації та атестація вчителя
Ø  Складання графіка проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад
Ø Поповнення блогу  МО
Ø Планування роботи над СТЕМ - проектом
Ø Тематика робіт членів МАН
Консультації:
«Поурочні плани вчителя»
Робота між засіданнями:
·        Проведення шкільного етапу предметних олімпіад
·        Взаємовідвідування уроків
·        Охорона праці на уроках природничого циклу (оновлення інструкцій)                                                                      






Голова МО

Вчителі - предметники








Вчителі - предметники





Вчителі - предметники




Голова МО
Вчителі - предметники




Жовтень- листопад


                               ІІ засідання:
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
Форма проведення: методичний калейдоскоп
Теоретична частина:
1. Комп'ютерні моделі як інноваційний засіб для вивчення математики
2. Особливості використання QR-кодів при вивченні природничо-математичних дисциплін
3.Обмін досвідом, обговорення.
Практикум:
Ø Наповнення блогу  МО
Ø Сучасні освітні інструменти в роботі вчителя
Ø  
Цікаво: обговорення статті з журналу «Педагогічна майстерня» та ін..

Консультації:
Ø Вимоги до оформлення кабінетів;
Ø ТБ в кабінетах.
Робота між засіданнями:
Ø Підготовка учасників ІІ етапу предметних олімпіад
Ø Участь у Всеукраїнських конкурсах (Геліантус, Бобер);
Ø Огляд педагогічної преси та навчальної літератури
Ø Взаємовідвідування уроків







Злагоднюк О.Г.



Красножон О.В..



Члени МО


Вчителі - предметники

Красножон О.В.

Члени МО


Вчителі - предметники




Красножон О.В.
Лютинська М.О.

Пилипишина Л.В.
Грудень-лютий
ІІІ засідання: Проблема:
СТЕМ - технологія як засіб формування предметних компетенцій на уроках природничо-математичного циклу
Форма проведення: Круглий стіл:

Теоретична частина:
1.Теоретичні аспекти інноваційної моделі СТЕМ – освіти
2. Впровадження елементів STEM-освіти на уроках природничо – математичного циклу
3. Обговорення
Практикум:
Ø Планування СТЕМ - уроків
Ø Аналіз результатів предметних олімпіад; оцінка роботи з обдарованими дітьми.
Ø Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі, внесення коректив у планування.
Цікаво:
v Використання сервісу Blendspase (обговорення статті з журналу «Педагогічна майстерня»).
Робота між засіданнями:
·        Підготовка та проведення предметного тижня.
·        Проведення відкритих уроків та позакласних заходів
·         Участь у роботі творчих груп, практичних семінарів тощо.







Оченаш В.Г


Красножон О.В.






Вчителі - предметники

Члени МО






Члени МО


Березень-травень
IV Засідання
Тема:  Удосконалення професійної майстерності вчителя шляхом вивчення і впровадження ППД
Форма проведення: педагогічна майстерня
Теоретична частина:
1.     Методи і прийоми розвитку мотиваційної сфери учнів;
2.     Методи та прийоми створення ситуації успіху, як напрямок соціалізації особистості;
3.     Формування та розвиток самоосвітньої компетенції учнів
4.     Творчий звіт вчителів з проблеми самоосвіти.

Практикум:
Ø Використання  онлайнових технологій  для організації навчально – виховного процесу (продовження роботи, обмін ідеями)
Ø Аналіз організації проектної діяльності.
Ø Аналіз позакласної роботи за рік.
Ø Аналіз роботи МО за рік
Консультації:
v Проведення ДПА, ЗНО у поточному н.р.;
v Моніторинг якості  освіти.
Робота між засіданнями:
·        Участь у Всеукраїнських конкурсах (Кенгуру, Левеня)
·        Пропозиції щодо проведення навчальних екскурсій.
·        Підготовка до ДПА та ЗНО (організація консультацій)







Прус Д.О..


Ліщук О.Г..



Вчителі –
предметники

Члени МО





Вчителі - предметники

Голова МО






Ліщук О.Г.


Вчителі - предметники


Немає коментарів:

Дописати коментар