четвер, 2 квітня 2020 р.

STEM - проєкт




Вас вітає Солгутівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів із проєктом : «Значення бджоли медоносної у природі та житті людини»
Чому саме така тема?
По – перше бджоли – дивовижні комахи, єдині комахи одомашнені людиною
По – друге – вони під загрозою зникнення. Люди забули про унікальне значення цих комах у біосфері.

Отже мета нашого проєкту:
привернути увагу учнів, вчителів, жителів села та місцевих фермерів до проблеми масової загибелі бджіл через розкриття унікального значення бджоли медоносної в природі та житті людини
Ми працювали над завданнями:
·        Вивчити особливості будови бджоли медоносної у зв'язку з пристосуванням до способу життя
·        Дослідити прояви поведінки бджіл
·        Провести досліди, що доводять хімічний склад меду та його якість
·        Зібрати історичні відомості щодо одомашнення бджіл
·        Відшукати інформацію про життя бджіл у вулику та особливості структури бджолиної сім'ї
·        Довести екологічне значення бджіл в природі, вивчити проблему їх масової загибелі та поширити інформацію серед населення
·        Вивчити особливе ставлення українського народу до бджіл у давнину та ознайомити учнів із сучасною професією пасічника
·        Обчислити економічну прибутковість бджолярської справи
·        Ознайомити учнів з різноманітними продуктами бджільництва та виготовити до них рекламні проспекти
Наші дослідження були всебічними, охоплювали різні аспекти даної проблеми.
Учні початкової школи працювали над створенням збірки творчих робіт: у ній і кросворди, і вірші, і малюнки, і казки. Вони із радістю познайомилися із життям пасіки, дізнавалися про професію пасічника. Це було пізнавально!
Учні 10 класу разом з учителем географії вивчали проблему масової загибелі бджіл в Україні ( останнім часом вона стоїть дуже гостро). Вони створили карту, на якій відмітили поширення таких випадків по різним областям. З метою розповсюдження інформації серед жителів села учні разом з учителем української мови виготовили буклет, у якому висвітлили основні аспекти даної проблеми.
Учні 8 класу на уроках біології та під час літнього відпочинку досліджували будову бджоли у зв’язку з пристосуванням її до способу життя. Тепер усім стало зрозуміло, як комахи збирають пило та нектар, виробляють віск та прополіс.
На уроках хімії учні 11 класу експериментальним шляхом доводили наявність моносахаридів та ферментів у медові, а також навчилися відрізняти якісний мед від підробки.
З учителем трудового навчання учні 6 класу виготовили чудові слоїки для зберігання меду. У такому посуді мед здається ще смачнішим!
Чи знали ви, що будуючи своє гніздо бджоли використовують ідеальні шестикутні фігури? Разом з учителем математики учні дослідили як утворюються такі форми, а також дізналися як люди використовують форму бджолиних сот у різних сферах життя.
Учні 7 класу з учителем англійської мови виготовили рекламні етикетки для меду та інших продуктів бджільництва. Адже український мед найкращий, чому б не пригостити ним друзів з інших країн!
А от учні 9 класу не лише досліджували влаштування вулика та родини, а й разом з учителями створили модель бджолиного будиночка. У них вийшло дуже гарно!
 Під час літньої відпочинкової зміни учителі МО природничо – математичного циклу провели День бджоли. У цей день для учнів були організовані різні конкурси, розваги, ігри, що так чи інакше пов’язані з бджолами.
Наш проєкт був пізнавальним, творчим, дослідницьким та результативним.
Людям властиво боятися бджіл.  Але ми зрозуміли, що ніякий біль від бджолиного жала не зрівняти із колосальним значенням цих дивовижних комах у природі та житті людини.
Дякуємо за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар