Підготувала учитель фізики
Ліщук О.Г.
Однією з центральних проблем педагогіки і психології залишаються пошуки
факторів, що базуються на застосуванні таких типів технологій, форм, прийомів і
методів навчання, які забезпечували б підвищення рівня знань учнів, зміцнювали
їх уміння і навички. Особливу роль у вирішенні цієї проблеми відіграє курс фізики.
Цей курс створює сприятливі передумови для формування у дітей правильних
наукових уявлень про оточуючий світ та фізичну його картину; формує і розвиває
науковий спосіб мислення; розвиває тісний взаємозв’язок науки з життям.
Прекрасним засобом для наукових досліджень – моделювання процесів, виконання
різноманітних експериментів – є комп’ютер.
Останнім часом методика навчання фізики зазнала змін під впливом
спеціальних досліджень, спрямованих на виявлення шляхів широкого використання у
навчальному процесі засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Посилаючись
на проведені дослідження і оцінки експертів в області комп’ютерного навчання,
автори [1] зазначають, що використання інформаційних технологій у
навчально-виховному процесі може відчутно підвищити ефективність різних типів
занять.
Немає коментарів:
Дописати коментар