Підготувала Ліщук Ольга Григорівна, вчитель фізики загальнгоосвітньої школи І - ІІІ ст. с. Солгутове
На сучасному етапі розвитку
шкільної освіти проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів
набуває важливого значення. Це відбувається завдяки високим темпам розвитку та
удосконалення науки та техніки, а також у зв’язку з потребами суспільства в
освічених високо ерудованих фахівцях. Виконання такого роду завдань стає
можливим тільки в умовах активного навчання, яке стимулює розумову діяльність
учнів або студентів. Активне навчання, яке здійснюється за допомогою
відповідних традиційних методів, прийомів і засобів та організаційних форм
навчання, сприяє формуванню пізнавального інтересу до здобуття знань та до
навчальної діяльності.
За
цих обставин інтерес є одним з найважливіших стимулів до вчення та пізнання
нового, бо під його впливом розвивається інтелектуальна активність,
удосконалюється пам’ять, загострюється уява, сприйняття, підвищується увага,
зосередженість. Дія інтересу виявляється й у вихованні морально-вольових
якостей, у розвитку особистості в цілому.
Проблема
виховання пізнавального інтересу в даний час набуває особливо важливого
значення у зв’язку із здійсненням загальної середньої освіти та постійним
поліпшенням фахової і професійної освіти у вищих навчальних закладах України.
Повний текст статті: https://drive.google.com/open?id=0B_R-YMwsG5sPckRGQlRrNHNCZlU
Немає коментарів:
Дописати коментар