четвер, 8 вересня 2016 р.

РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ



Підготувала Ліщук Ольга  Григорівна, вчитель фізики загальнгоосвітньої школи І - ІІІ ст. с. Солгутове 
На сучасному етапі розвитку шкільної освіти пробле­ма активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів набуває важливого значення. Це відбувається завдяки високим темпам розвитку та удосконалення науки та техніки, а також у зв’язку з потребами суспільства в освічених високо ерудованих фахівцях. Виконання такого роду завдань стає можливим тільки в умовах активного навчання, яке стимулює розумову діяльність учнів або студентів. Активне навчання, яке здійснюється за допомогою відповідних традиційних методів, прийомів і засобів та організаційних форм навчання, сприяє формуванню пізнавального інтересу до здобуття знань та до навчальної діяльності.
За цих обставин інтерес є одним з найважливіших стимулів до вчення та пізнання нового, бо під його впливом розвивається інтелектуальна активність, удосконалюється пам’ять, загострюється уява, сприйняття, підвищується увага, зосередженість. Дія інтересу виявляється й у вихованні морально-вольових якостей, у розвитку особистості в цілому.
Проблема виховання пізнавального інтересу в даний час набуває особливо важливого значення у зв’язку із здійсненням загальної середньої освіти та постійним поліпшенням фахової і професійної освіти у вищих навчальних закладах України.

Немає коментарів:

Дописати коментар